Hey, pilot!

Pilotbrillene ble kombinert med joggesko og treningsthigst istedet for rosa kjole og high heels! I morgen blir det litt annerledes da, Jonas sa jeg skulle komme på forspill til klokka 3! Hehe, det skal bli en laang dag i alle fall. Btw, sprang rundt mosvannet i sted. Herlig og endelig få brukt de nye joggeskoene mine til noe fornuftig. Var litt mange fluer og fugler på veien da, og for hver creepy fyr jeg for forbi så trodde jeg at jeg skulle bli ranet. Haha, for en fantasi jeg har!

Føles ut som en tropenatt der ute. Lovin the summerfeelin!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg