ENDELIG!

Kom sola til Stavanger også! Jeg har ventet så sykt lenge på denne dagen at dere aner ikke. Det mest positive er at jeg har fri og kan nyte hvert sekund av sola! Skull egentlig sove lenge i dag, men da Daniel dro på jobb i sted og så ut av vinduet og kunne fortelle meg at det var lyseblå himmel og 20 grader ute, kunne jeg ikke legge meg til å sove igjen. Så nå blir det opp og stå, og pynte meg med den nye sommerkjolen min, legge meg på den grønne plena hos farmor og så får vi se hva dagen bringer!

//Utsikten fra vinduet mitt. Oh joy!

Ha en fin morgen, sweeties ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg