Date night!

Hei dere! Daniel har bedt meg ut på date (eller, jeg har mast lenge på at vi skal dra ut på kino) så nå er jeg nydusjet og klar for en kveld på byen. (til tross for at det regner). Har fri i morgen, så kan dra ut å ha det gøy med god samvittighet. Det er veldig lenge siden vi har vært på date, så dette gleder jeg meg til. I fjor på denne tiden dro vi på vår første date, og aldri hadde jeg trodd at et år senere så skulle jeg flytte til Stavanger for sommeren. Rart å tenke på.. Vi skal se Snow White and the Huntsman? Noen som har sett den og vet om den er bra?

Nå ringer Daniel og sier at vi skal dra på kino i Sandes og at jeg må hente han. Haha, han gjør alt for å slippe å ta bussen hjem. Jaja, da er det vel bare å hive seg på veien. Så snakkes vi♥

11 kommentarer

Siste innlegg