This make me wanna dance!

Det var en bloggleser for litt siden som lurte på om jeg ikke kunne sette sammen en spilleliste for hun likte musikksmaken min, og da kan jeg selvfølgelig gjøre det. Det er så mye musikk for tiden som får meg til å hive på meg nykjolen og danse med hæla i taket. Mangler bare å sprette en flaske champagne, så kjenner jeg stemningen er der. Jeg lurer på hva det er med meg og champagne. Jeg syns egentlig alt alkohol smaker fælt og så er det ikke bra for leveren så da kunne jeg aldri tatt meg et glass bare for å nyte. Men champagne kan det hende jeg får lyst på en gang i blandt. Ikke fordi at det nødvendigvis smaker så godt, men boblene gjør meg i så godt humør. Og det er gøy å være i fjollehumør. Hehe, uansett. Er det bare meg eller har dette innlegget skiftet helt retning? Jaja, til helgen skal jeg mest sannsynlig ut og da får jeg sette på meg finstasen og riste gluteus maximusen min til dette. BTW, når jeg skrev gluteus maximus så kom jeg på at det er en legestudent der jeg jobber på dialysen og han er så uskyldig og søt. Haha, kanskje ikke det man vil høre, men det får da bare være. 

 

 

Hva er deres yndlingssang for tiden?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg