bling my phone!

Ligger her som et slakt i senga til Daniel og shopper nye caser til iphonen min. (Hvis man skal være så sliten etter jobb hver dag, vil jeg være forevig student!) Jeg vil ha noe som er jentete, men ikke alt for mye hvis dere skjønner. Vil ikke gå rundt med en diger blomst på telefonen som veier mer enn selve iphonen. Vil heller ikke ha glitter og glam fra topp til tå (for en gangs skyld), men tror jeg fant noe jeg ble fornøyd med tilslutt. Ebay har så mye å tilby, at man bare får vondt i hodet av å lete etter det perfekte. Grunnen til at jeg må kjøpe ny, er fordi den jeg har begynner å gå i oppløsning. Det er vel prisen for å betale bare 1 dollar.

Nå skal jeg prøve å få litt søvn, før Daniel og Jonas kommer og skal ha jentefilmkveld med meg. Hehe, I wish. Det blir vel heller jeg som skal ha guttefilmkveld med dem. Blod og gørr for the win! Men jeg har hørt rykter om at de er ganske så tøffel begge to, så kanskje jeg klarer å overtale dem til litt romantikk. Vi får se.

Hva syns dere om casene?
Noen som har tips til en film vi kan se? 

7 kommentarer

Siste innlegg