Fargeklatt!

Det er fredag, noe som betyr pyntedag. Jeg ser ut som en fargeklatt med mintgrønn t-skjorte, rosa chiffon-skjørt og silkbebånd og lyseblåjakke. Tenkte jeg måtte sprite opp tilværelsen litt siden jeg ikke føler meg helt på topp. Men hittil har det ikke hjulpet så mye. Er så kjipt å være forskjølet, spesielt når man skal på jobb. Men, er ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å passe på at jeg ikke fryser, drikke mye vann og sove som en gal. I går gikk Daniel og jeg og la oss klokka 9, og så laget han en sang om meg til meg. Haha, refrenget var ganske fengende, men tror ikke det passer seg helt på bloggen. Daniel er i alle fall en mester i å få meg til å sove. Og det er så koselig å sovne til stemmen hans hver kveld. Jøye meg, dette ble litt klisje. Men jeg er ikke vant til å kunne sove med kjæresten hver kveld, så jeg blir vel litt klisje av meg.

God helg alle sammen ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg