lunsjdate!

Da har jeg akkuratt kommet tilbake fra en superhyggelig lunsjdate med Karen. Vi to møttes i New York i fjor og siden den gang har vi vært venner. Det er så godt å kjenne noen som har samme oppfatning om livet og hva som er gøy, og som forstår deg på en måte mange andre ikke gjør. Og Karen har bestandig noe nytt og spennende gossip å fortelle, så er like morsomt hver gang vi møtes. Vi må virkelig prøve å få til å reise en tur til New York i høst, det hadde i alle fall vært kjempegøy!

Btw, i går når jeg skulle hjem fra byen så jeg en fyr som gikk og lusket rundt alle søppelkassene og passet på at ingen så på han. Når han trodde ingen så på, tar han forsiktig og sniker til seg en halvspist burger fra Burger King som noen hadde kastet i søpla. Så møttes blikkene våre og han rødmet så han ble rødere enn en tomat. Han så helt “normal” ut også, så hvorfor han gikk og spiste på halvspist mat vet jeg ikke. Nasty var det i alle fall. Hehe, men nå hører jeg farmor rope på meg at det er mat, så vi skrives senere ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg