En god mix

Hei dere! Det er fredag og den første helgen min i Stavanger. Det betyr selvfølgelig feiring på byen og burger til nattmat. Gleder meg utrolig mye til sistnevnte nå. Sitter her med en gjeng fra Mandal, broren til D og Daniel. Hver gang jeg prøver å snike meg unna for å blogge et lite blogginnlegg blir jeg ropt på å må “krype” tilbake. Hehe, jeg er visst ikke sosial nok. Blogging gjør meg visst usosial og kjedelig. Men det er jo så koselig å blogge så den beskrivelsen får jeg vel bare tåle. Nå skal jeg prøve å få tak i Karen siden hun er i Stavanger i helgen. Gleder meg til å se henne igjen, selv om vårt forrige møte ikke vekker så gode minner. Party in Milan og brekking av foten. Hehe, ikkje bra. Prøver å gå for bad-stilen i kveld, så får vi se hvordan det går til slutt!

Ha en fin fredagskveld, godinger!

5 kommentarer

Siste innlegg