Happy birthday, babe!

Gratulerer så masse med dagen kjære Daniel. Jeg har vel sagt det til deg 10 ganger siden klokken var 00.18 i går, men det skader vel ikke å si det en gang til. Nå er du endelig blitt 22 år du også, så da er jeg ikke på barnerov lenger. Eller hva? Nå kan du i alle fall ikke mobbe meg for at jeg er gammel. For nå er du jammen meg like gammel selv. Men 22 er ingen alder. Man kan fortsatt havne på en snurr og dumme seg ut selv om man er 22 år og burde kanskje vite bedre. (If you know what I mean). Man har massevis av tid på å nyte at man fortsatt er ung og kan gjøre hva man vil. Nesten i alle fall. Håper du får en kjempefin bursdag og ikke er alt for lei deg for at du ikke fikk bursdagssang i morges. Du får heller få en ny runde med godnatta-sanger i kveld.

Måtte selvfølgelig filme når jeg vekte deg i morges, og siden jeg fikk lov til å gjøre den lille filmen offentlig kan jeg dele den med dere også. Så her har man en stykk trøtt bursdagsgutt og en supergira kjæreste klokka 8.39 på et hotellrom i Berlin.

Jeg vet du ikke er noe fan av kliss-snakk og alt det andre jente-greierne jeg driver med så jeg skal avslutte før jeg begynner å skrive noe som gjør deg flau her. Vil uansett bare si at jeg har opplevd så utrolig mye gøy sammen med deg, og jeg gleder meg til alt det andre vi har i vente. Photoshoot på stranda i La Manga og soling på den rosa Victoria’s Secret håndduken min i sommer. Ahh, gleder du deg ikke allerede? Sommeren kommer i alle fall til å bli fun, fun, fun. Det er jeg 100 % sikker på!

Happy birthday, blubs! ♥ ♥

4 kommentarer
    1. Søtt par! Han ligner en del på Ian Harding, søk på han på google! Han spiller i pretty little liars 🙂 Har tenkt på at kjæresten din minner om noen, og nå kom jeg på hvem! hehe! Gratulerer med dagen Daniel!

    2. Får ikke sett videoen på noen av pcene eller iPhone her hjemme 🙁 Kommer ikke opp noen video i det hele tatt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg