En stykk sovende kjæreste

Hvis ikke jeg har en stykk sliten kjæreste så vet ikke jeg. Han har fått seg ekstrajobb på et utested og kom ikke hjem før 6 i natt, så nå ligger han her i fanget mitt og tar igjen for den tapte søvnen. Haha, han er litt søt da. Heldigvis er det gratis WiFi ombord på Norwegian slik at jeg har noe å underholde meg selv med mens Daniel sover. Nå håper jeg bare vi klarer å finne fram til hotellet vi skal bo på. Det ligger visst i sentrum og i nærheten av et stort kjøpesenter, så det blir bra.


// Haha, tror det er bra vi sitter alene

btw, jeg hater sånne damer (skravle-kjærringer) som sitter og ler så høyt at hele flyet rister og man kan høre den brutale latteren igjennom høretelefonene. Give me some quiet, please! Hehe, og så ble det stille. Whihoo.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg