Tape extension!

Hei dere! Fra jeg stod opp klokka 6 for å dra på 3t, og til jeg kom hjem i sted etter og ha vært hos Anita og fikset håret mitt, har det gått i ett. Nå er jeg hjemme en tur for å fylle på med energi og blogge og deretter går ferden til bestevenn for å se film og snakke litt sladder! Det blir kos! Uansett, har prøvd en ny type extension i dag. Var ikke så fornøyd med mikroringene mine siden festene vistes så utrolig godt når man satte håret i hestehale, så i dag ble jeg kvitt dem og inn med noe nytt. Tenkte jeg skulle prøve tape extension siden jeg aldri har prøvd det før, og fordi jeg har hørt mye bra om det. Foreløpig er jeg kjempefornøyd, festene vises i alle fall ikke lengre og denne typen extension skal visst ikke slite sånn på håret. Tenkte jeg skulle lage et innlegg hvor jeg sammenligner de ulike extensionstypene og kommer med postive og negative sider. Jeg har brukt extensions siden sommeren 2007, så jeg begynner å få litt erfaring.

Jeg satte i 4 pakker i fargen 613 og lengde 50 cm. Er kjempefornøyd med resultatet. Så nå er både jeg og håret mitt klar for å ta sommeren med storm!


// Haha, sjekk det bustetrollet jeg var før vi begynte prosessen i morrest!

Hva syns dere?

9 kommentarer

Siste innlegg