A new day

Hei dere! Jeg klarer virkelig ikke å komme helt inn i denne nå er det ferie og fri modusen. Jeg tror kroppen min har blitt så vant med å lese fra morgen til kveld at den får litt sjokk når jeg plutselig kan sove til klokken blir 11 og ikke en gang tenke tanken på å åpne ei bok. Jeg klarer i alle fall ikke å venne meg til situasjonen. Og når jeg nå har vært så vant til å bo hjemme får jeg helt hetta av å tenke på at jeg skal sove alene. Heldigvis bare en alenedag igjen før jeg pakker sammen tingene mine og reiser hjem og så en tur til bestemor. Mye som skal gjøres før den tid da. Jeg må pakke med meg alt jeg har planer om å ta med meg til Stavanger i sommer, vaske og rydde hele leiligheten, dra på shopping for å fornye garderoben. Nei og nei, så fælt da dere. Tror kanskje lillesøster kommer på besøk i ettermiddag og så skal jeg ut på eksamensfest i kveld. Så jeg må vel bare tameg sammen og takle den nye tilværelsen. Eksamen i går gikk forresten bra hvis noen lurte. Er så glad for å være ferdig da, selv om det kommer til å ta noen dager før jeg er meg selv igjen.

 

Har dere tatt sommerferie?

6 kommentarer

Siste innlegg