Glemme virkeligheten i et sekund eller to!

Nå har jeg virkelig behov for en pause. Kjenner hodepinen sprenger på i pannen og hjernen er så full av informasjon at det er ikke gøy lenger. Føler alt bare flyter i et stort virrvarr. Hehe, ikke bra. Så det beste er nok å ta en liten pause og deretter samle tankene litt. Kanskje lage meg et tankekart eller i alle fall en oversikt. Uansett, trenger å glemme skolen i noen sekunder og heller tenke på at jeg nettopp har bestilt meg ferietur til La Manga. Reiser dit først en uke med Oda og deretter en uke med Annette, Daniel og Tor Erik (kjæresten til bestevenn). Har aldri vært på en sånn type ferie før, så det skal bli interessant å oppleve det også. Er i alle fall ingen tvil om at jeg gleder meg. Ser for meg at jeg tegner hjerter i sanden, mens Daniel prøver å sprute vann på meg til tross for at han lover heder og ære at han ikke skal gjøre det. Ligge på stranden en hel dag og bare late meg er i alle fall noe jeg trenger nå. Får bare lukke øynene og late som om jeg hører havet slå inn mot strandkanten. Ååh, herlig ♥

Hva drømmer dere om akkurat nå?

5 kommentarer
    1. Din heldiggris, to uker i Spania høres ut som en drøm nå 😉 Men du fortjener det etter så mye eksamenslesing 😀 Tipper eksamenen din går bra! Jeg drømmer om palmer og hvit sand nå jeg også, kanskje kjæresten og jeg tar en tur til høsten 🙂

    2. Skal til frankrike i sommer. Blir nok en herlig uke med sol og varme 🙂
      Så fine bilder, satte meg virkelig i sommerstemning!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg