Dra til..

Ååh, jeg kunne gjort hva som helst for å få de to arbeiderne utenfor vinduet mitt til å holde kjeft! Naboen har bestemt seg for å pusse opp verandaen og det har seg nemlig slik at vinduet mitt ligger vegg i vegg med naboens veranda så jeg får virkelig alt innsyn om hva som foregår der tidlig på morgenskvisten. Og jeg som sitter oppe til klokka 2 om natten og leser burde virkelig få litt beauty sleep slik at jeg våkner opplagt til en ny dag. Men den ideen kan jeg bare glemme. De to fyrene utenfor huset mitt bråker sånn at jeg holder på å bli gal. De 3 siste dagene har startet med at de har vekt meg med undøvendig skravling eller pang og bang fra en eller annen maskin. I går var det så ille at jeg måtte ta med meg senga ned på badegulvet og sove der. Ikke akkurat noe å anbefale. Grr. Nå har de vekt meg igjen og jeg har ikke noe annet valg enn å stå opp og starte dagen. Måtte forresten ta et bilde av hvordan jeg ser ut akkurat nå. Haha, ganske irritert på arbeiderne skjønner dere!

btw, merket i sted da jeg skulle lagre bilde at det er jo 1 juni i dag. Iih, tiden flyr virkelig av sted. Var det ikke nettopp at jeg flyttet jeg fra Amerika??

Haha, god morgen da dere!

5 kommentarer

Siste innlegg