I know this is kind of dull..

I går fikk jeg en kommentar jeg har gått og ventet litt på i det siste og det er at bloggen min kanskje har blitt litt kjedelig, ensidig, tom, ufullstendig.. Ja, dere skjønner tegninga. Og jeg er fullstendig klar over det selv også. Jeg burde kanskje laget en liten advarsel til dere. NB: de neste tre ukene vil livet mitt være superkjedelig og jeg har ikke tid til å late som om det er superspennende og innholdsrik for jeg må lese til medisineksamen og bevise for alle der ute at jeg faktisk er smart! Og det å lese til en eksamen som består av 10-12 ulike temaer er ikke akkurat enkelt. Jeg må kunne det meste om CNS, embryologi, gener, fødsel, vekst og pubertet, menstruasjon, immunologi, mikrobiologi, nyrefysiologi, farmakologi, patalogi and the list goes on! Jeg blir helt motløs av å tenke på det. Men jeg har en plan og det er å lese fra jeg står opp til jeg legger meg. Jeg pugger, terper, skjerper hjernen, pugger litt til og snakker høyt til meg selv. Kan se for meg det ser veldig komisk ut for familien min som må høre på alle denne pratingen til meg selv.

Med andre ord er livet mitt kanskje så kjedelig for tiden. Jeg får en spennende telefonsamtale fra Amerika, tilbud om reiser hit og dit og sånt annet småtteri, men hver gang jeg deler det med dere får jeg bare kjeft av noen særinger der ute som mener at jeg bare skryter av livet mitt. Kanskje jeg gjør det, kanskje ikke. Alt jeg sier er i alle fall sant, så ingen trenger å være redd for at jeg finner på noe. 

Men så tilbake til denne kjedeligebloggingen jeg har hatt de siste ukene. Jeg lover at jeg skal bli bedre om en uke akkurat fra i dag. Da er eksamen faktisk over. 1 uke det går fort, så håper dere kan bære med meg denne uken og så starter man på nytt tirsdag 5 juni med champagne, videoblogg og sommerferi! Livet mitt blir forhåpentligvis mer spennende da. Flytting til Stavanger, ferietur til Berlin, sene sommerkvelder og soling på stranda, før jeg avslutter det hele med 2 uker i La Manga! Yesda, blir i alle fall mye bedre enn den triste hverdagen jeg har nå!


Håper dere “tiligir” den kjedelige bloggingen da! hehe, ♥

23 kommentarer
    1. Jeg personlig synes ikke bloggen din er kjedelig i det hele tatt, derimot gir den meg mye positiv motivasjon til skolen! 🙂

    2. Jeg forstår veldig godt at du er nødt til å lese, derfor burde andre ta hensyn til det. Du er en kjempe motivasjon for andre der ute som sitter med eksamensforbredelser. Du virker rutinert med lesingen og en som tar studiet seriøst og prioterer det. Selvfølgelig da må man regne da at du skriver om lesingen din og ikke så mye annet, når det er det som opptar tiden din.
      Likevel syns jeg ikke at bloggen din er kjedelig, men mer en motivasjon til å bli noe!
      Stå på og masse lykke til med eksamen 🙂

    3. Tror vi aller fleste forstår at det ikke er bare bare å ha en blogg når man er så travel på lesefronten! Så fokuser på lesingen søte deg, så får vi alle bare vise litt forståelse og smøre oss med tålmodighet! 🙂 Masse lykke til! Stå på flinkus! 🙂

    4. Jeg er fast leser og jeg synes ikke at bloggen din er kjedelig i det hele tatt. Uansett om hvor mye eller lite tekst du har så er det forsatt like interessant å lese bloggen din 🙂 Man må ha noe å vise fram og det synes jeg er positiv så forsett slik!

    5. Synes du er flink å blogge jeg! I og med at du pugger og øver så mye.
      Synes ikke du skryter i det hele tatt, det er jo gøy å lese om et så innholdsrikt og spennende liv.
      Bare stå på å les så mye du må før tentamen, når alt kommer til alt er jo det viktigere enn bloggen. : ) Men gleder meg til all den spennende bloggingen fremmover, stå på Hanna!

    6. Jeg leser denne bloggen opp til flere ganger til dagen og har fulgt deg og bloggen en god stund nå! Du blogger alltid om spennende, interessante og morsomme ting og det er derfor jeg som så mange andre liker bloggen din! MEN.. du blogger også om HVERDAGEN din og det er også derfor vi liker bloggen din! Vi liker og høre om livet ditt, hverdagen din! Nå for tiden går hverdagen din i å øve, øve og øve til eksamen og det burde alle forstå! De fleste har nok vært oppi en lignende situasjon hvor man bare vil få det til og prøver og tenke KUN på å få gode resultater!
      At du får kjeft for å skrive om at du får tilbud om reiser osv syns jeg er helt idiotisk! De som skriver slikt er virkelig bare sjalu. Det er sånn det er! Du er bare ærlig og gjør netopp det vi vil, DELER HVERDAGEN DIN MED OSS!
      Jeg forstår veldig godt at du ønsker og gjøre en god prestasjosn på eksamen, og at du derfor trenger og bruke all din tid på lesing. Det burde alle forstå!
      Jeg syns heller ikke blogginga di har vært noe kjedeligere enn før. Det eneste er at jeg savner søndagstemaene, men det kommer jo etter eksamenen 🙂 Gleder meg til det!
      Jeg vil ønske deg masse masse lykke til med eksamen! Håper det går godt! Men, du virker jo til å være kjempeflink så det går nok godt!!: -)

    7. Folk må da forstå når man er studenter trenger til til å lese til eksamen!:) Særlig når det er medisin er jo det mer å gjøre. Bare fokuser på studiene du og de som er faste lesere kommer til å følge deg!

    8. Skjønner hvordan du har det, føler bloggen min også er kjip om dagen, men
      ikke så mye som skjer når man jobber hver dag. Haha!
      Synes uansett ikke din blogg er kjedelig, den er like bra som alltid:)

    9. Regner med at du siktet til kommentarer min i går, og må bare si at jeg absolutt ikke mente noe som helst vondt med den kommentaren! Jeg syns du er UTROLIG flink, Hanna 🙂 Du står på og tar virkelig studiet seriøst, og det er så bra av deg!
      Håper ikke du tok kommentaren min som noe negativt, og du skal iallfall ikke prioritere bloggingen over lesingen nå før eksamen.. Det jeg ville var jo at du skal komme tilbake for fullt etter eksamen, og det har du jo skrevet i dette innlegget også 😀 Så da gleder jeg meg til det, og du får ha tvitvi på eksamen nok en gang 😀

    10. Christine: Nei, jeg tolket den ikke som negativ i det hele tatt. Det er jo faktisk sant det du sier at bloggen ikke er like innholdsrik når jeg bare bruker tiden på eksamen. Men tenkte det var lurt å lage et informerende innlegg om hvordan alt egentlig ligger an og så ble jeg litt inspirert når jeg leste kommentaren din. 🙂

    11. Du gir meg faktisk motivasjon til og gå og lese til forskjellige prøver, det er riktig nok ikke eksamen og ikke like viktige prøver. Men da du skriver om hvor mye arbeid du legger ned i skole så motiverer det meg til og legge ned like mye arbeid i skolearbeid som deg 🙂
      Stå på! Og lykke til på eksamen 😀

    12. Er skikkelig facinert av hvor motivert du er til å lese. Jeg klarer så vidt å lese naturfag 5 linjer uten
      å sovne/tenke på noe annet. Hvor får du all den motivasjonen fra? Trenger det veldig!

    13. Synes faktisk ikke at det er kjedelig når du skriver hva du leser om, hihi =) Og du har da blogget om mye annet i det siste også, blant annet bikinier – noe jeg liker veeldig godt! Fikk litt lyst på den lilla bombshell-bikinien.. Men jeg har mer enn nok bikinier nå 😛 ..Sommeren din blir sikkert fantastisk med de planene du har =)

    14. Synes ikke at bloggen din er kjedelig. Den er så innholdsrik og spennende! Jeg synes faktisk at det er ganske interessant å høre om hva du jobber med, og de ulike emnene du har på medisinstudiet. Keep up the good work! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg