VS Beach Towel!

Skal bare informere om at jeg legger meg ut i sola og pugger fakta om nyre, og der regner jeg med at jeg blir liggende hvis jeg ikke blåser bort. Har utrolig mye jeg skal igjennom før dagen er omme. I går satt jeg opp til klokka 1 og leste, og regner med jeg ender opp likens i kveld. Skal prøve å få til et blogginnlegg senere i kveld, men noe søndagstema blir det ikke før etter eksamen. Ikke det at der er så lenge til, eksamen er jo bare en uka unna snart! (iih, for helt angst bare av tanken!) Legger med bildet av den nye Victorias Secret håndduken min. Den kommer til å bli flittig brukt på stranda i sommer.

Har dere et spesiell badehåndkle dere bruker om sommeren?

4 kommentarer
    1. Godt å kunne nyte finværet selv om man må pugge 😉 Flott håndduk 🙂 Hvordan er størrelsene på bikini overdeler og underdeler på VS? Har mange ganger vurdert å bestille, men er så usikker på str.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg