Lesesal byttet ut med solseng

Jeg skal ikke akkurat klage. Min form for å feire pinse er å unne meg det å ligge ute i sola å lese, i stedet for på en litt dyster lesesal. Er superherlig å ligge ute å lese immunologi, samtidig som jeg steker kroppen og jobber mot sommerens brunfarge. Sistnevnte er virkelig noe jeg burde jobbe med. Jeg har ikke det spor til farge på kroppen (bilde nedenfor er ikke representativ. Må være lov å jukse litt med fargene). Hehe, men det kommer vel etter hvert. Nå skal jeg drikke smoothien mamma laget, og fortsette med lesingen. Legger forresten med en liten sniktitt på den nye bikinien. Legger ut bedre bilder litt senere i dag.

God pinse alle sammen! 

3 kommentarer
    1. Hei hanna! Jeg vil bare komme med et forslag til søndagstema idag. Kanskje du kunne skrive om en situasjon hvor vennina di liker en fyr kjempegodt og du støtter henne og alt, men plutselig merker du selv at du liker han, og du finner ut at han liker deg også.. Burde man da “drite” i venninen sin eller glemme gutten?
      Hilsen Alina 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg