old life – where are you?

Har absolutt ingenting å komme med nå. Tror farmakologien tok fra meg all energien i sted. Selv om det er to timer siden jeg kom hjem fra skolen er jeg fortsatt helt utmattet. Og nå skal jeg begynne med en runde til før jeg går og legger meg. Jeez, what a life.. Det er i tider som denne at jeg savner det gamle livet mitt. Se nedenfor. Den gode fe hvor er du? Ta meg tilbake ett år og trykk pause. Yes, det hadde vært noe. Men så hadde jeg sikkert gått lei av det og. Haha.

10 kommentarer
    1. føl å for å skru tida tilbake…sku gjort alt æ kunne for å skru tida tilbake til sommern 2009, hadde æ visst det æ vet nu, ville æ gjort alt æ kunne for at visse ting ikke sku skjedd :'(

    2. hvor er den trøya kjøpt? den du har på det siste bildet?:) eller veit du om noen lignendes som du vet hvor kan bli kjøopt? plis svar!

    3. caitlina: Heisann 🙂 Den kjøpte jeg på Victoria’s Secret i fjor. De hadde en kampanje der de solgte college klær og da måtte jeg invistere i en supersøt fotball skjorte. Vet ikke hvor man kan finne den ellers. Du kan jo prøve å lete litt omkring på VS sine hjemmesider 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg