sommeren nesten i boks!

Du, dere aner ikke. Har vært så mye fram og tilbake om hvor jeg skal reise etter eksamen og hvem jeg skal reise med for å feire at eksamen er ferdig og sommeren er i gang. Først var planen Hawaii, så ble det New York. Etter litt om og men fant jeg ut at jeg skulle reise til London, og så ble det til Roma. I går var jeg innom tanken på Madrid og i dag bestilte jeg en spontan tur til Berlin! Norwegian har superbillige dirkete billetter til Berlin (betalte 399 eller noe en vei) og hotels.com har supertilbud med opp til 50% rabatt på hoteller, så jeg fant et hotell midt i sentrum for bare 1147 kroner for 4 netter. Det er insane billig. Bestilte i samme slengen billetter til Daniel også, så tur til Berlin skal ha få i bursdagsgave fra meg! Ble tilsammen 2900 kroner for to personer, 4 dager i Berlin med fly og hotell inkludert. Jeg klager i alle fall ikke. Nå gleder jeg meg bare til å oppleve Berlin og shoppingen. Hotellet vi skal bo på er forresten dette.


// Fra da vi var i Paris i mars. Håper Berlinturen blir like koselig! 

Hvor skal dere i sommer?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg