Kjipt å sitte inne i finværet!

Blæ, er nok lesestund på lesesalen for min del, til tross for at sola varmer som om det skulle være syden utenfor vinduet. Utrolig herlig med sommervær, bare kjipt at jeg ikke kan utnytte det. Men er snart ferdig. Gud, det blir herlig. Får blogge noe mer interessant annet enn om dette været, når jeg kommer hjem. Skal innom posten og hente enda en pakke fra Victorias Secret. Haha, lurer på hvor mange jeg har hentet den siste tiden. Ikke til å legge skjul på at jeg gikk amok med nettshoppingen for en stund tilbake. Anywho-how, nå er det tilbake til lesingen. Legger med et sydenbilde i stedet for, så kan jeg late som om jeg ligger på stranda og soler meg!

Håper alle sammen får en fin tirsdag videre! 

6 kommentarer
    1. JA! 🙁 Får håpe været holder seg til vi også kan være ute..:) Hihi, vel.. Vært noen ganger på posten for å hente ut noen pakker fra VS selv de siste månedene..:P Blant annet verdens fineste bikinier, og en fantastisk treningsbukse (av alle ting, hehe). At det går an å ha så mye fint i én og samme butikk…

    2. Kjempe fint bilde! Lykke til med lesingen, håper det ikke blir for vanskelig å holde seg inne! Ha en fin dag til deg og hanna <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg