I love Lipsy and the mail man!

I hele mai har jeg gått og gruvd meg skikkelig til den tollregninga jeg kom til å få etter å ha bestilt meg en kjole fra Lipsy til over 1000 kroner. Regnet med at det ble en plass mellom 500-600 hundre kroner ekstra, og det har jeg virkelig ikke råd til nå. Men da jeg kom hjem i sted og sjekket postkassen var den bokstavlig talt fylt opp og jeg skjønte ikke hvem i all verden som har sendt så mange pakker til meg. Den ene var Jones & Jones kjolen fra nelly, en hentelappe på Victorias Secret bikinien min, og en sponsorpakke fra jewellian. Det siste jeg tar ut er en stor pakke hvor det står Lipsy på. Gjett om jeg ble glad da. Jeg slapp å betale den dumme tollregningen fordi Lipsy hadde skrevet utenpå pakken at det var en gave. I ♥ Lipsy, det er i alle fall sikkert. Nå skal jeg ha en liten julaften å pakke opp alle gavene før jeg begynner lesingen. I alle fall en ekstra motivasjonsboost. Blir bestandig så glad når postmannen kommer med pakker til meg.

Har dere kjøpt noe nytt i det siste?

10 kommentarer
    1. Den fra Lipsy.. Hmm, er så usikker på om jeg skal ta 10 eller 8. Kan jeg spørre om BH- str? Jeg bruker 75C. 🙂 Takk for svar!

    2. Når du henter Victorias’s secret pakker på postkontoret, må du betale noe ekstra da? 🙂 Jeg venter selv på en pakke derfra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg