søndagsstress i joggedress

I det ene sekundet dør jeg innvendig for at eksamen nærmer seg, og i det neste så gleder jeg meg til å få det overstått. Bah, kan ikke sinnet mitt bestemme seg for hva å føle. Føler jeg er i en skikkelig sårbar fase nå. Er utsatt for en stor stressfaktor (medisineksamen) og det tærer sånn på meg at hvis noen føler for å være slem vil det gå rett innpå meg. Altså, jeg tar meg nær av det meste for tiden. Uansett, tid til å blogge er det lite av, men jeg brukte morgentimene på å lage en søndagstema film, så den kommer i løpet av kvelden. Nå burde jeg egentlig bruke den siste timen før jeg drar på jobb til å lese, men når jeg vet at jeg bare har en time å lese på så tenker jeg sånn på tidspresset at jeg ikke får noe fornuftig ut av lesingen. Bah, stress altså. Sikker på at jeg har hele kroppen fylt opp med stresshormon for tiden. Ikkje bra.


// Denne tilværelsen skulle jeg mye heller ha hatt – dining in San Francisco ♥

Er det flere enn meg som er inne i en eksamens-/tentamenperiode?

10 kommentarer
    1. Lykke til på eksamen! 🙂 Har selv eksamen på onsdag, men regner med at en engelsk eksamen på videregående ikke kan sammenlignes med medisineksamen… ikke så mye lesing i hvertfall.

    2. Det hadde vært så gøy om du hadde skrevet et innlegg, f.eks (søndagstema) om hvordan amerikanerne ser på skjønnhet og forskjellen mellom oss nordmenn og dem, synet ditt på amerikanerne osv.? 🙂

    3. Jeg skal selv ha fagprøve i helsefagarbeider på onsdag, torsdag og fredag. Føler meg deg! Det er også mye sykdomslære for min del de neste dagene, på ett litt lettere nivå enn hos deg da, men! Når har du eksamen? Føler du leser så SYKT mye! Flink er du!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg