nye grenser!

Hei dere! Da har jeg akkurat satt meg ned på lesesalen, funnet fram hjerneanatomiboka og puttet musikk i ørene. Er klar for å sitte her en god del timer for å lese for å si det sånn. Mangler bare en pose smågodt nå, så hadde alt vært perfekt. Men, har lovet meg selv å holde meg unna godteri frem til sommeren. Så da får det holde med en gullerot eller noe. Haha, uansett. Tok og krysset noen nye grenser i sted når jeg tok et webcambilde av meg selv på lesesalen. Iiih, flaut. Men hva gjør man vel ikke for denne bloggen. Senere i dag tenkte jeg å poste et innlegg om Victoria’s Secret bikinisamlingen min. Begynner å få en god del bikinier der i fra nå, så er litt gøy å vise frem. 


// Kjører sløyfer i håret og kjole fra Jones & Jones i dag. Det er jo tross alt “sommer”!

7 kommentarer

Siste innlegg