Hvilken kjole burde jeg velge?

Nå som sommeren nærmer seg med stormskritt er det på tide å friske opp garderoben et lite hakk eller to. Jeg som er helt hekta på å kle meg i kjoler er veldig glad for årstiden vi er i nå, og trenger noen nye for å ikke gå lei av de jeg allerede har. (haha, excuses – excuses). Uansett, klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg vil ha. Er som han ubesluttsomme fyren på TV-reklamen. Så da trenger jeg deres råd og meninger. Ikke noe hemmelighet at jeg er glad i duserosa og hvitt i alle fall! Er så fint og sommerlig ♥

 

summer dresses

// Kort peachkjole fra nelly med hvite heels som man finner her // Hvit Jones & Jones kjole her med tilhørende sko her // Den lange peachfargete kjolen finnes her // og Elise Ryan kjole her med hvite sko her.

Det ble virkelig en lang og innviklet setning med mye her og der. Haha, uansett. Hvilken kjole burde jeg velge? Jeg er så usikker..

20 kommentarer

Siste innlegg