familiedalt!

Hei dere, og god fredag! Ah, det er så herlig med helg etter en alt for lang skoleuke. Ikke det at helgen skal handle om noe annet enn skole, men får i alle fall sove så lenge jeg vil og spise god mat siden jeg har dratt hjem for helga. Jeg er nok en liten familiedalt! Eller er avhengig av å ha folk rundt meg hele tiden. Så hvis jeg ikke reiser bort, får besøk eller noe spennende foregår i Trondheim, vil jeg nok ta turen hjem når helga kommer. Kjedelig å sitte alene i en leilighet på byåsen uansett. Selv om jeg denne helgen ikke får så mye selskap. Det virker som om hele familien har bestemt seg for å dra bort til forskjellige plasser når jeg først kommer hjem. Haha, er det ikke typisk.


// Pappisen min og meg! Siden han er den eneste i familien som aksepterer at jeg legger ut bilder av han! hihi, liker bilde. Pappakos ♥

Ellers har det ikke skjedd så mye spennende, bortsett fra en telefonsamtale på bussen hjem i dag. Ble spurt om jeg ville være med på et WebTV program og snakke om bloggen på mandag, og det kunne jeg vel ikke takke nei til. Forteller mer senere, slik at dere som vil kan se på. Jeg har også “syndet” og gått amok på Victorias Secret i natt. Jeg venter enda på to pakker, og så bestiller jeg en ny en. Absolutt ikke bra, men jeg ble så inspirert da jeg så VS-bikinien til Ulrikke Lund at jeg kunne ikke la være.


// VS-bikinien fra i fjor, utenfor bassengkanten i Orlando ♥

Hva er deres planer for helga?

8 kommentarer

Siste innlegg