Hallo – Du snakker med.. Ehh?

Hva i all verden sier man hvis man skal svare telefonen til en “gammel” dame på snart 85 år. Det er som regel bare andre gamle damer som ringer, eller litt slekt her og der og de får vel helt sjokk hvis det er noen andre enn farmor som svarer. De er vant til at hun plukker opp telefonen med en gang og sier: “vaage!”. Anywho, jeg er hjemme hos farmor og har en formiddagslur. Prøver å sove bort det faktumet at jeg er så tett som en (ja, noe som er ganske tett), men blir stadig vekt av denne telefonen som ringer. Første gang maktet jeg ikke å bry meg, neste gang den ringte var jeg for sen, tredje gang lå jeg og sov igjen og den fjerde gangen rakk jeg akkurat å ta den før den andre personen bare smelte på røret. Haha, nå sitter jeg her å spekulerer på hva jeg skal svare neste gang den ringer. Tenker å si noe som det her: “Hei dette er Hanna, farmor er for øyeblikket utilgjengelig, men du kan legge igjen en beskjed til meg! Blir bare flaut hvis det er en slektning som ringer. Regner med de ville sagt noe som “har du fått deg jobb som telefonsvarer?!”

Nei, nå er det nok telefonprat. Jeg må få i meg litt mat før jeg sulter her!

Håper alle sammen får ei fin helg! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg