sparkles – where are you?

Det er en ting jeg misliker sterkt med å være syk, og det er at mitt sprudlende jeg (om jeg kan kalle meg selv det) forsvinner. Jeg klarer ikke tanken på å smile eller le. Og all ekstra energi er helt borte. Bah, det er noe kjipe greier altså. satt å så gjennom bilder fra april i sted, og jeg ser så glad ut på bildene. Nå føles det hele ut som er fjern drøm, her jeg ligger og bare klarer å tenke på hvilken side av hode som gjør minst vondt. Haha, ikke bra. Liker ikke når jeg er i klage-humør. Vil ha tilbake energi og godt humør. Daniel har besøk av kompiser, så jeg har låst meg inn på rommet for å prøve å sove meg frisk. Ikke det at det blir så mye soving når jeg har en stykk Mac foran meg. Tv-serier, FB, blogg og nettshopping er mine beste venner for tiden. Og embryologiboka, kan ikke glemme den! Nå håper jeg bare at jeg blir frisk til lørdag. Kan ikke stille opp syk i konfirmasjonen til Emma.

Hvordan er humøret ditt for tiden?

5 kommentarer

Siste innlegg