The Cobra Shop

Da Daniel og jeg kom hjem fra byen på mandag fikk jeg en urge for å sjekke postkassen og det var lurt av meg. Inne i der lå det et par solbriller som jeg har gått og ventet på. Kanskje ikke så lurt at jeg tok de på med en gang, for champagnen jeg hadde i systemet gjorde at jeg tok noen veldig selvdigger-ish-bilder i speilet. Og siden jeg nå har rudolf sin røde nese, føler jeg ikke for å ta noen nye bilder av brillene så da får de fra mandagsnatta holde. Solbrillene er fra the cobra shop, og heter the Janis Shades.

Nå gleder jeg bare til at sola titter frem for fullt slik at jeg kan bruke dem. Fikk nettopp en innsjekking melding fra SAS i sted, jeg reiser tydligvis til Stavanger i morgen. Haha, godt at de følger med i alle fall. På yr står det at i Stavanger er det sol, mens her hjemme i Trondheim ser det grått og trist ut. Uansett, meningen med alt dette vær-preiket et at jeg kan være brillefin i helga. Er også kult med briller som forhåpentligvis ikke alt for mange har!

Hva syns dere om solbrillene?

7 kommentarer
    1. Været er bare HELT FANTASTISK i Stavanger! :-)) Gled deg! Selvom jeg tror at det har tenkt og bli dårligere fra i morgen av! TYPISK!

    2. litt rare briller då, ligner litt på harry potter sine i stor størrelse 😛 Men du passet de faktisk overraskende brsa! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg