Hva skulle jeg gjort uten?

Ah, i dag har verdens beste mamma bursdag! Møtte henne i byen i sted for å gi henne bursdagsklem fra sin syke datter og levere en liten bursdagsgave. Hva kjøper man til en person som har alt? og hvis hun trenger noe nytt har hun råd til å gå å kjøpe det selv. Hehe, problematisk. Så da endte jeg opp med å kjøpe neglelakker jeg vet mamma ikke har fra før av, så kan hun lakke neglene sine i friske farger i sommer. Vet forresten ikke hva jeg skulle gjort uten mamma. Slik som i sted. Jeg hadde ikke spist frokost fordi ingenting i kjøleskapet fristet, og så møter jeg mamma som har med rundstykker til meg og vips så kommer matlysten tilbake. Hadde vel sultet hadde det ikke vært for henne, hun fyller opp kjøleskapet mitt rett som det er! Hun hadde også med tønnevis med ibux, paracet og noe annet snacks som forhåpentligvis skal få denne forskjølelsen til å gå over fortere. Å være syk er noe dritt altså. Selv om jeg trener og passer på å ikke fryse, så klarer disse bakteriene og virusene å ta knekken på immunsystemet mitt. Urettferdig. Har en liten mistanke om at det er Daniel som har smittet meg da. Han gikk rundt og snufset i hele helgen, så det var vel bare matter of time før jeg også fikk det!


// Lykkelig uvitende om bakteriene jeg snart skal møte! Haha

Gratulerer så masse med dagen, mamma 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg