I følge mamma skal jeg drikke!

Haha, for en oversikt, men jeg får visst ikke lov til å blogge i følge mammaen min. Jeg er visst ikke nok sosial i følge dem. Pappa er kanskje litt for sosial som begynner å synge rundt bordet! Haha, men koselig er det. Får høre historier om pappa sin ungdomstid. Ikke noe som passer seg på bloggen i alle fall. Skal møte bestevenn ute på byen senere ikveld. Tror dette kommer til å bli en så koselig kveld. Gleder meg! Håper alle dere også får en fin natt til første mai!

4 kommentarer
    1. Heey, Hanna jeg har følgt bloggen din i uendelig tid og har fått med meg at når du bodde i USA så shoppet du en del på Victoria Secret. Så det jeg lurer på er om du kunne laget et innlegg om Victoria Secret? Du skjønner jeg skal til North Carolina snart og er veldig nysgjerrig på akkurat denne skjeden. Om undertøyet er ekstremt dyrt osv og kvalitet og sånn. Kunne du tenkt deg å lage et slikt innlegg? Hilsen fast leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg