hide your mistake!

Gjett om jeg fikk sjokk da jeg våknet i morrest. Skulle bare ha litt selvbruning på hendene i går slik at de ikke ble hvite i forhold til resten av kroppen. Men det skulle jeg aldri ha gjort. Haha, våknet opp som en stripete tiger og det passer veldig dårlig når Daniel kommer  på besøk i kveld. Har ikke lyst til å bli mobbet hele helgen for mine sære vaner. Så på skolen i dag har jeg gått med skinnhansker hele dagen for å skjule den lille feilen min. Haha. Men, pointet med å fortelle dere dette var at det finnes håp. Opplever noen samme problemer som meg og vil fjerne selvbruningen med en gang ta vann, bakepulver og en vaskeklut og skrubb i vei. Virket i alle fall for meg. Så nå har jeg rene og fine hender igjen. Null selvbruning tull!

Blogger resten av antrekket senere, nå må jeg forbrede meg litt før jeg skal på jobb. Så er det rett til værnes i 11-tiden for å hente Daniel! 

Lillesøster har forresten russedåp i dag! Iiih, tiden går så sykt fort. Er jo ikke lenge siden jeg var russ.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg