gosh

Jøye meg altså. Tiden flyr og jeg har ikke fått gjort alt jeg skal. Jeg skulle egentlig blogge et innlegg om en person som bruker å komme med “kritikk” til meg her på bloggen, men jeg har rett og slett ikke tid til å sette meg ned å lage noe innlegg om det. (tror det vil ta noen timer). så det får jeg gjøre en annen gang. Har ikke fått gjort så mye fornuftig fram til nå egentlig. Begynte med å lakke neglene mine, men så fikk jeg en underlig melding og så ble det en times telefonsnakking om meldingen og vips så forsvant den dyrebare tida mi. Har fått til å rydde i leiligheten da. Mangler bare å rydde bort sminken i gangen, så er jeg good to go. Nå må jeg tilbringe kvelden/natten på bekkenanatomi. Blæ, hvorfor er jeg så ueffektiv i dag da?

Neglene mine ble i det minste fine. Eller?

8 kommentarer

Siste innlegg