One eyed girl!

Da stikker jeg på trening for å bli stor, stram og sterk! Haha, tviler på at det er gjort på en dag men. Syns egentlig det er flaut å gå ut i offentligheten nå, fordi jeg sminker bare det ene øyet mitt siden det andre er betent. Vet jeg kan gå sminkeløs på begge, men da ser jeg bare så utrolig sliten og trøtt ut, og det kan vi ikke ha noe av. Derfor, et våkent øye og et hemma øyet. Uansett, kvier meg litt for å gå ut når situasjonen er som den er. Hva ville dere ha tenkt hvis dere ser en person med sminke på ett øye? Hvor mange tenker at det andre øyet er betent. Regner med de fleste tenker jeg må være utrolig glemsk som bare har sminke på ett øye. hehe.

Nei, nå hører jeg 3T rope på meg. Vi snakkes senere 

10 kommentarer
    1. Tenker at det må være ille når du føler at du ikke kan vise deg sånn… Hva med de som har store handikap, misdannelser osv? Kan de ikke vise seg ute blandt folk de da? Bare lurer.. Men med dobbelt så lang livserfaring som deg, vet jeg at det finnes viktigere ting her i livet enn å være perfekt. Jeg er IKKE perfekt, men er happy for tre friske barn, samme mann i 20 år, har fortsatt spreke foreldre og venner som er glad i meg. Ikke ta dette ille opp, men ble litt provosert over din fobi mot å vise deg med en “liten” øyebetennelse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg