Summer Floral – Victorias Secret

Iih, nettopp kjøpt meg nytt undertøy fra Victoriassecret. Vet jeg kommer til å få den tollregningen i posten i mai, men det er helt klart verdt det. Må vente 1 måned før pakken ankommer Norge da, men det går vel bra. Blir det en liten ekstra boost til å lese når jeg allerede har kjøpt belønningspakken min. Haha. Har forresten vært kjempeflink og ikke handlet på nettet, i butikker ++ på en god stund. Fikk nesten sjokk da jeg så på bankkontoen min i sted og fant ut at jeg bare har brukt 3404 kroner i hele april (inklusiv fellesutgiftene). Da fortjener jeg i alle fall et nytt undertøyssett. Er så lei av det jeg har, så da er på tide med noe nytt nå som sommeren er farlig nær. Jeg kjøpte BH fra dream angels – demi bra og fargen summer floral. Gleder meg sånn til å prøve den!


// hvis noen føler for å herme, ser dere infoen min her. hehe.

Ah, den er farlig fin. Hva syns dere?

11 kommentarer

Siste innlegg