old times!

Hei fininger, og god søndag! Jeg og Oda kom fram sent i går og da var det å hive seg rett på middagen og begynne selskapet. Var så koselig å ha samlet alle sammen for å feire bestemor sin 94 års dag. Enn at hun har blitt så gammel. Får håpe alderen ligger i de gode genene hennes og at jeg har fått en god del av dem. Var uansett koselig å være samlet hele familien på mamma sin side. Tror ikke vi har vært sammen alle sammen siden konfirmasjonen til Oda. Jeg brukte størsteparten av tiden til å titte i gamle album for å se på bilder av meg selv som lita. Følte det var så mange søte (om jeg skal si det selv) at jeg måtte nesten dele det med dere!

 
// Bakemester Hannapus! Haha, med tunga på snei så baker jeg i en fei!


// Tørst? Haha, jeg liker det at jeg må drikke av ei sprayflaske. Får håpe det var vann i den og ikke noe annet tull!


// Fineste bestemor ♥


// Kirsti (søskenbarnet mitt) og jeg. Tror vi var to ganske slitne frøkner på dette bilde her altså.


Haha, jeg dør! Trenger jeg å si mer. Liker fargekombinasjonen og museflettene!


// Legg merke til skrevinga mi. Haha, for en holdning. Liker at Anne Marie og Linn Magnhild er med på bilde da. Vi tre hadde det veldig gøy sammen når vi var små. Og pappa er jo også den søteste. Så rart å tenke på at han har vært ungdom en gang han også. hoho.

Før jeg glemmer det må jeg forresten si at det var utrolig koselig å møte frøken Hanne i går! Er så hyggelig når noen kommer bort til meg og sier at de setter pris på bloggen min. Så takk for det Hanne! Håper du hadde det gøy ute på kroa i går!

Var jeg ikke søt som liten?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg