når og hvor var ditt første kyss?

litt surr her og der og svar på to spørsmål fra spørsmålsrunden. Svarer på når og hvor var mitt første kyss og hvor gammel var du da du begynte å utvikle deg? Fniser en del, men hvem gjør vel ikke det når man sitter foran en PC og snakker til seg selv. Iih, stresser sånn med å rekke alt jeg skal rekk. Men det går vel bra. Eller det må gå bra. Enjoy the movie! edit: bah, hater når lyd og bilde ikke henger sammen. Haha, men dere får vel med det relevante uansett!

Når og hvordan var deres første kyss?

8 kommentarer
    1. Elsker bloggen din, Hanna 😀 har vert fast leser i et år nå, går aldri glipp av et innlegg! Føler jeg kjenner deg!

    2. Haha! Husker mitt første kyss så godt! Husker ikke helt når det var, men det var under nødt, prosent eller sannhet. Jeg måtte kysse en gutt i klassen min, men torde ikke å kysse han på tramponlina. Haha, så vi gikk bak butikken. Ler fortsatt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg