Fort i svingene

Hei dere! Nå har jeg nettopp kommet hjem fra skolen og skal til å lage meg middag. (måtte bare blogge først selv om jeg nesten sulter ihjel). Senere må jeg på trening og så lese ferdig det jeg ikke rakk på skolen. Blæ, glad det er sol og fint vær ute i alle fall. Hvis ikke hadde jeg ikke hatt så mye energi som jeg har. Tenkte å ta et outfit bilde ute i sola, men da jeg hadde pakket med meg kamera og kamerastativ og karret meg bak blokken, fant jeg ut at minnekortet til kameraet lå inne. Såå, da ble det ikke noen utebilder. Må klare å huske det neste gang. Haha. Nei nå må jeg nesten få i meg noe mat før jeg stryker ned her. Er hektisk å leve i en eksamensperiode i alle fall.


// Kjole Jones&Jones, veske fra Louis Vuitton og sko fra Bianco.

Btw, prøvde meg på midtskill i dag. Har ikke hatt det siden barneskolen! Haha, vet ikke om jeg liker det eller ikke. Hva syns dere? 

5 kommentarer
    1. Syns du er fin og skjønn uansett hårfrisyre <3 Jeg er selv midt i min første tellende tentamenperiode, hehe 1vgs, men lykke til med øvingen, søte deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg