Pure Lash

Heisann dere! I går fikk jeg et spennende produkt i posten som jeg virkelig gleder meg til å teste ut. Pure Lash 2 in 1 Enhansing serum. Det er et serum for øyevippene som skal gjøre at de blir mykere, fyldigere, sterkere og lengre på 30 dager. Man skal påføre serumet på øyevipperoten og utover på øyenvippene hver morgen og kveld i 30 dager og hvis man ikke slurver med bruken vil man forhåpentligvis se et resultat. Med tanke på at jeg ikke akkurat har verdens lengste øyenvipper og at de hele tiden slites av når maskaraen blir tatt av på kvelden, gleder jeg meg til å prøve og se om jeg kanskje får mørke, lange og fyldige vipper. Blir spennende å se. Kanskje jeg til og med kan legge vekk de falske øyenvippene om en måned og gå all naturel! Vi får se. Jeg skal i alle fall holde dere oppdatert. Tok et før bilde i går kveld etter at jeg hadde hatt på serumet for første gang. Deretter tar jeg et nytt bilde om 30 dager og ser om jeg ser noe forskjell. Blir spennende. Nå må jeg bare være flink til å huske på å bruke det. Er så typisk meg å glemme av daglige rutiner man absolutt ikke burde glemme av. hehe. Anywho, her er et førbilde av øyenvippene mine. Sminkeløs og nydusjet!

Vil du vite mer om Pure Lash finner man info om produktet her.

Prøvd noe lignende før?

8 kommentarer
    1. Åh, så greit når det er i maskaraform! Jeg har iGlow sitt produkt hvor den ser mer ut som en lipgloss med myk børste, hvor man påfører et tynt lag OVER vippene (som svart eyeliner egentlig). Siden serumet er ganske sterkt så blir man litt rød i huden av den, noe som gjør at jeg ser dævsliten ut :p
      Men det funker utrolig bra da, vippene mine ble markant lengre! Gleder meg til å høre hvordan dette produktet var 🙂

    2. Kjære Hanna, du bør da ikke bruke så mye sminke! Man er mye penere hvis man ser litt mer naturlig ut! Ellers er du super!

    3. Jeg har brukt denne i flere mnd. nå og er kjempefornøyd. jeg merka veldig fort at vippene ble lenger og mye enklere å bruke vippetang på. Dette produktet kan jeg anbefale på det sterkeste =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg