occupied, engaged and taken

by my school work! Men trenger små pauser som dette. Selv om jeg sitter på lesesalen og føler alle som merker at jeg blogger ++ tenker at jeg er slapp! haha. Gir meg i alle fall motivasjon til å lese. Til tross for dette er det umulig for hodet mitt og sitte å lese konstant i flere timer. Derfor trenger jeg små pauser. Hadde en liten samtale med Daniel i sted som nettopp har kommet hjem fra Aberdeen! Han har vært borte siden Torsdag og vi har ikke hatt våre daglige samtaler sammen! Blæ, hvordan overlevde jeg i det hele tatt! (Haha, fornøyd nå kjære?!). Neida, har hatt nok av skolearbeid som har okkupert tiden min, distrahert meg og gjort meg søvning!

Now: back to work!

Har dere mye å gjøre i dag?

2 kommentarer
    1. Så fint at du kan benytte pausene dine til bloggen din.
      Jeg har planer om å studere medisin, så her må karakterene være på topp!
      Og det tilsier da selvfølgelig mye å gjøre.
      Hva er det egentlig du leser om? Og hvordan holder du motivasjonen oppe under ALL den lesingen du har for deg?
      Tips til hva jeg gjerne vil lese om her på bloggen din er; medisin-studiet, og ellers det som interesserer deg. Du virker til å ha en veldig fin kles-smak, dermed ville nok jeg og flere satt pris på om du postet klær osv du har kjøpt, eller bare drømmer om. Det hadde vært konge!
      Keep up the good work! (Y)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg