inspiration

Drømmeantrekk for dagen er helt klart dette. Det kribler i kortet bare ved tanken. Åh, jeg må (og skal) kjøpe meg en ny Mulberry veske i løpet av sommeren. Har så lyst på en lys en slik som på bildet her. En som er litt utenom det vanlige. Vi får se hva jeg finner. Først må jeg jobbe rumpa av meg på Dialysen slik at jeg fortjener veska. Kjolen kan jeg vurdere å kjøpe nå da. Koster bare 179 eller noe. Greit å ha en enkel hvit kjole i skapet nå som det nærmer seg sommer. Whoho!

 summer mix

Skoene finnes her, skinnjakke fra Zara, veske herfra og kjole her.
Hvordan kler du deg i dag?
6 kommentarer
    1. Heihei! Ville bare tipse deg om at kjolen er vedig liten rundt brystene! Jeg bestilte den samme og den var såå fin men xs ble for liten rundt brystet mitt og veldig kort .Jeg har 70b og er 1.57. Hehe. Så da ble det retur men gleder meg til å få den i større størrelse. Den var virkelig perfekt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg