Squeeze

Nå har jeg en stykk storebror liggende på tuttiluttene mine, og en stykk lillesøster som ligger på leggene. Ikke spør meg hvordan det gikk for seg. Jeg sitter i stua og leser på autoimmunitet og så plutselig har jeg to stykk søsken liggende over meg. Kanskje de savnet store- og lillesøsteren sin som vanligvis bor på byåsen. Litt søskenkjærlighet er vel bare bra en gang i blant. Tok og smasket Oda i øret i sted. Ser for meg at hevnen er søt. Ma big brother ler en ondskapsfull latter og jeg klarer absolutt ikke å konsentrere meg! Blæ. Nå begynte de med give me 5, give me 2, I love you! Haha, memories fra barneskolen.


Har dere tulletid med søsknene deres?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg