Pictures from Stavanger

Tenkte å legge ut noen bilder fra Stavanger som jeg enda ikke har hatt tid til å legge ut. Må beklage at det har vært masse mobilblogging i det siste og crapy bilder, men har på en måte pakket bort Macen og glemt det litt av. Måtte utnytte den siste tiden i Stavanger til det fulle! Men nå er jeg tilbake, og brukt lang tid på å redigere bilder. Det estetiske er viktig vet dere. Bildene kommer litt hulter til bulter da, men det går vel greit. I kveld så kommer det en konkurranse som jeg lovet i påsken. Det blir bra!

 
// Her er jeg klar for å dra ut på byen i Stavanger. Humøret var på topp og det var enda lenge igjen av ferien!


// Så forteller Daniel meg at vi må gå med en gang! Jeg mangler enda noen småting før jeg kan gå (deriblant blogging) og blir megastresset på en,to,tre. Haha, for et blikk sier jeg bare!


// Ute på byen hadde vi det pretty sweet! Humør, strawberry-drinker og gutter. Jeg og Ingrid ble litt sur på Dj’en i bakgrunnen da. Han nektet å spille av musikkønske vårt. I følge han var sangen so last year. Jaja, man kan vel ikke bestandig få viljen sin!


// Sexy face! Digger blikket til Daniel her.


// Ingrid og meg, shakin’ some gluteus maximus! 


// Obligatorisk bloggbilde av Jonas og meg! Kan ikke forlate Stavanger uten å knipse bilder med Jonas. Han blir så glad når han får sine 5 seconds of fame på bloggen. Jonas er kul! Whoho.


// Daniel og jeg på peppes pizza før vi dro på kino og så Hunger Games. Vi hadde 10 minutter på å spise pizzaen før kinoen begynte! Stress i joggedress, men det gikk heldigvis bra. Vi snek oss inn like før filmen begynte og hadde en hel sofa for oss selv og boltre oss i. Digger kinoen i Stavanger!


// Det siste hvor-er-Daniel-bildet. Ble slik at Daniel og jeg glemte litt av hele konseptet til slutt. Derfor bare tre deler. Men det skal sies at vi hadde mange kuler ideer da. Digger det at Magnus står der og spiser en halv agurk og dypper den i salt som han har i den andre hånden. Haha, er det vanlig?


// Crazyness på taket!


// Til slutt et sovende bilde av meg. Hehe, det tar på å være i Stavanger!

Hvilket bilde likte dere best?

12 kommentarer

Siste innlegg