Pictures from yesterday

Ettermiddagen begynte med besøk fra Andreas og faren, noe som var kjempekoselig. Godt med et ordentlig måltid som ikke bestod av tørr spagetti eller potetstappe med vannkonsistens (haha, no offence baby. Du er mye flinkere enn meg til å gidde å lage middag). Var også gøy å le om alt det rare vi bruker å le av. Som det at vi sitter der som to fjortiser og fniser når de voksne snakker om slekta og alt det rare som foregikk i gamledager. Rada og slåsa, det blir ikke særere enn det.

Deretter var det å dra hjem med Daniel for å ordne meg for kvelden. Vi skulle i bursdagsfest til en fyr og ut på byen etter på. Festen var noe for seg selv for å si det mildt. Har ikke opplevd så mye sprøe greier på lenge. Morsomt å sitte i sofaen og være tilskuer til det hele da. Spesielt når Daniel fikk vennene sine til å gi meg selvtillit for kvelden slik at jeg skulle ha det enda mer gøy. Veldig koselig tanke, men da han ene fyren sa. “Oh, har du vært med i playboy?” ble jeg mer fornærmet enn glad. Hehe.


// Magnus har nettopp smakt på Chili. Haha, digger ansiktsuttrykket!


// Hele kvelden endte i kakefight, så det sier vel sitt. Brukte faktisk en halvtime på å tørke kake fra både TV, gulv, lampe og andre diverse saker.


// Den posen der hadde jeg med meg overalt i går. haha, apotekpose med en pose potetgull og et par flate sko. Til og med da jeg shaket glutes maximus (som lovet) var den lille posen min med meg. Vi var så og si uavskillelig. Selv da Daniel sølte drinken sin over den. Haha, random.


// Blow a kiss and smile!


// Harald har over 150 parfymer. Det er ganske kult da! 


// Daniel in strawberry-heaven! hoho.

Gjorde dere noe gøy i går?

12 kommentarer

Siste innlegg