Hvor er Daniel? – part 1

Daniel hadde så sykt lyst på sin egen liten serie her på bloggen, og som den snille personen jeg er kan jeg ikke nekte en mann sitt siste ønske skulle jeg til å si. Haha, men jeg sa det. Så de dagene jeg befinner meg i Stavanger nå, vil jeg legge ut bilder av hvor Daniel har gjemt seg på forskjellige plasser. Slik at dere kan finne ham! Det blir nesten som min egen Tassen historie. Dere vet, hvor er tassen? Under bordet? Bak skapet? hihi, dette blir spennende da dere. I første omgang må vi vel begynne lett. Så hvor er Daniel??

btw, jeg lukter en konkurranse komme snart på bloggen. hihi, det er jo tross alt påske!

6 kommentarer
    1. Bak skiltet.Hadde vært mer interessant om vi skulle brukt lokalkunnskap eller geotags på å finne ut hvor i all verden han faktisk er.
      Evt. at du hadde satt en sauebjørn på ham og oppdatert bloggen din med shady koordinater hver tolvte time, og så skulle vi reist jorden rundt og lett etter typen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg