Random!

Jeg ble så godt humør i sted, tok min aller første biltur alene i Stavanger. Gjett om jeg var stolt over at jeg ikke rotet meg bort. (high five to me). Så kom Vinni’s nye sang med God Morgen Norge, og den er det helt umulig å ikke komme i godt humør av. Sola skinner inn gjennom bilruta og jeg får en skikkelig god stemning inne i meg. Både av rytmen til Vinni, og det at jeg fant tilbake til farmor! whoho. Måtte uansett stoppe bilen og finne fram iPhonen for å filme. Måtte prøve å få med meg den gode stemningen. Det er så fint her i gaten til farmor. Blir så trist når hun flytter neste år. Men det skal jeg ikke tenke på nå, bare nyte de fine øyeblikkene her. Selv om filmen er utrolig random måtte jeg nesten poste den. Viktig å dokumenter påsken litt vet dere!

// så nydelig vær


// Daniel var ganske skeptisk til at jeg skulle kjøre, så han lot meg ikke få lov. Haha hørt på makan!

Har dere sommerfølelse?

8 kommentarer

Siste innlegg