påskekos!

aw, om Daniel ikke er den snilleste av og til så vet ikke jeg. Jeg la meg ned på senga for å blogge om at han skal ha guttekveld og se fotball. Haha, og at jeg da helt sikkert kom til å ende opp her inne. Fotball er ikke akkurat min største lidenskap. Anyways, skulle til å skrive noe oppfinnsomt om det før Daniel kommer inn og sier. “Har du lyst på en overraskelse??” Jeg trodde han bare tullet med meg og sier ” Eh, jada. Helt sikker”. Så teller han til tre og lager en liten trommevirvel og vips så ligger det et påskegg ved siden av meg! Jeg ble mildt sagt overrasket, og det i positiv forstand. Når man får noe som er helt uventet er det så utrolig koselig. Er skikkelig imponert over at han kom på det av seg selv! Så nå kommer jeg til å være godt humør resten av kvelden i alle fall!

Har dere fått påskeegg i år?

7 kommentarer
    1. Kan jeg bare spørre hvilken foundation du bruker, og om nyansen? Helt random, men du stråler jo, vakre deg 🙂

    2. Hihi, æ har å fått påske egg tå mamma, men har nesten spist opp alt, så æ ska kjøp meir etterpå 🙂
      Leon har voksi i fra påske egg hanj ja xD

    3. Så snilt gjort av han da! 🙂
      I år har jeg faktisk fått veldig mange påske egg! Fikk et bittelite fra veilederen min på jobb, så fikk jeg et fra ei anna på jobb, og et fra bestevennina mi, så fikk jeg og samboeren min et STORT fra mamma åsså laget jeg og samboeren min et sammen! Sååå mye snop!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg