@ værnes

Da har jeg endelig kommet meg trygt fram til værnes! Gjett om det var tungt å slepe kofferten i all snøen som finnes på byåsen! Jeg mener, da jeg skulle gå på bussen måtte jeg løfte kofferten over en stor snøhaug og da var det like før jeg datt i bussdøra! Blææ, har ikke vært så flau på lenge! Men forhåpentligvis så skal jeg ikke se de samme menneskene igjen, så det spiller vel egentlig ikke så stor rolle. Var litt flaut i sted også, for jeg spilte inn en liten videosnurt til dere her jeg sitter og prøver å få tiden til å gå. Og selvfølgelig må det sitte en over middels kjekk gutt ikke så langt unna der jeg sitter. Haha, fikk noen rare blikk for å si det mildt. Og stemmen min høres skikkelig rar ut, men tror det er fordi jeg prøver å hviske eller noe, for å ikke lage så mye lyd. Jaja, hva gjør man ikke for bloggingen!

Igjen, god påske! 😀

9 kommentarer

Siste innlegg