New in the wardrobe!

Var som sagt og spontanhandlet litt til sommeren på Gina Tricot på onsdag. De hadde så mye sommerlig og fint at man godt kunne tatt med seg en god del hjem. Men man må vel begrense shoppingen litt. Jeg falt i alle fall pladask for en high waist shorts i mørk dongeri. Tror den kan utgjøre mange kule antrekk i sommer. Må bare håpe at sola titter frem snart, og lårene blir litt strammere på 3T først. Hehe, komplekser komplekser. Men jeg kan ikke noe for at jeg kommer fra ei slekt hvor fettet legger seg lett rundt lårene. Genene mine sier jeg skal ha litt fyldige lår. So what to do then? Neida, det er fint med former! Shortsen kommer uansett til å bli hyppig brukt! Fikk også med meg en svart strikke genser, en utrolig stilig veske og noen belter. Nå syns jeg sommeren bare kan komme. Liker ikke det at det er meldt dårlig vær i Stavanger når jeg kommer. 

Fant forresten ut at de nye skoene mine på nytt er kommet inn på members.com med 50 % av. Typisk at de skal være på salg etter at jeg har kjøpt dem. Til alle dere som syns de var stilige kan dere nå få dem til 225 kroner her. Helt klart et skokupp i mine øyne. Hadde det ikke vært for at jeg må prøve å begrense pengebruken litt, skulle jeg kjøpt meg et nytt par i grått!

Hva syns dere om antrekket?

9 kommentarer

Siste innlegg