Jeg vil, og jeg vil.

Ååh, har så lyst på disse kjolene fra Jones and Jones at jeg får litt vondt inne i meg av å tenke på at jeg ikke kan kjøpe dem. Eller, ikke enda i alle fall! Har nettopp brukt 130 pund på Lipsykjolen jeg ønsket meg, og det får holde for ei stund. Fant ut at jeg har over 30 kjoler i skaper som bare henger der og venter på å bli brukt. Noen av dem har jeg aldri brukt heller. Så jeg må nok nøye meg med de jeg har for ei lita stund. Får bare håpe disse Jones and Jones kjolene fortsatt er på lager når jeg føler for å friske opp skapet igjen. For kjolene er helt klart nydelig og passer perfekt til i sommer! Bah, hvorfor må det være så mange fine kjoler der ute?!


Kjolen finnes her.


//Kjolen finnes her.

Hva syns dere om Jones & Jones kjoler?

8 kommentarer

Siste innlegg