gårsdagens antrekk!

Hei dere!

For en kveld det var i går. Villeste onsdagen jeg har opplevd på lenge i alle fall. Var godt å ta med seg bestevenn hjem og legge henne i sengen ved siden av meg i alle fall. En to tre, snork og så var vi begge i drømmeland! Da vi våknet klokken 8 i morrest, “opplagt” og klar for å starte dagen lå vi og kniste som to fjortiser om alt som skjedde i går. Hahah, ikke bra. Men gøy var det helt klart. Tror ikke det finnes noe sprøere duo enn meg og Annette. Just saying!

Legger med et bilde av gårsdagens antrekk. Tenkte å kjøre en mer tildekket stil med svart strømpebukse og null utringning. Vi skulle tross alt til Britannia! Som forøvrig er et nydelig hotell. Viser dere flere bilder og updates i ettermiddag. Nå må jeg rydde leiligheten før jeg drar hjem til Ork på påskeferie! Whohoo!


// Sko her, kjole her og veske fra Gina Tricot!

Hva syns dere?

17 kommentarer

Siste innlegg